Thursday, April 19, 2018

SUK TERENGGANU TANDING PARLIMEN KUALA TERENGGANU

KUALA TERENGGANU, 19 April (Bernama) -- Setiausaha kerajaan negeri Terengganu Datuk Wan Nawawi Wan Ismail hari ini mengumumkan bakal bertanding di Parlimen Kuala Terengganu mewakili Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14) ini.

Pengumuman itu dibuat Wan Nawawi di Wisma Darul Iman hari ini, selepas mengetik kad perakam waktu bagi kali terakhir pada 12.45 tengah hari tadi selepas 37 tahun berkhidmat sebagai penjawat awam.

"Hari ini merupakan hari terakhir saya di pejabat, tetapi tarikh sebenar saya bersara ialah Ahad ini (22 April). Persaraan saya ini bukan satu pengakhiran kepada kerjaya saya yang sentiasa memberi khidmat kepada rakyat kerana saya telah dipilih untuk bertanding bagi kerusi Parlimen Kuala Terengganu pada PRU14 ini.

"Saya telah dirisik sejak lima, enam bulan lalu oleh pucuk pimpinan parti (BN)...saya menerima semua ini sebagai takdir dan anugerah untuk terus berkhidmat," katanya pada sidang media di sini.

Wan Nawawi berkata dunia politik bukanlah satu perkara asing bagi dirinya kerana beliau telah terlibat secara tidak langsung dalam politik sejak tahun 80-an.....

No comments:

Post a Comment