Sunday, April 28, 2019

BEKAS EXCO DILANTIK PENGERUSI BERSATU JOHOR?

JOHOR BAHRU, 28 April (Bernama) -- Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) Johor yang baharu sudah diputuskan namun pengumuman rasmi mengenainya hanya akan dibuat selepas Aidilfitri ini.

Pengarah Media BERSATU Johor, Solihan Badri berkata, pengumuman akan dibuat oleh Presiden BERSATU, Tan Sri Muhyiddin Yassin, yang juga penyandang jawatan Pengerusi BERSATU Johor.

"Saya rasa sebelum pemilihan parti berlangsung (pengumuman dibuat) dan kita harap ia dapat diselesaikan dengan baik sebab ini penting untuk perjalanan parti dan kerajaan.

Selain itu, Setiausaha Agung BERSATU, Datuk Marzuki Yahya juga akan membuat surat rasmi berhubung lantikan berkenaan,” katanya kepada pemberita selepas majlis pelancaran buku ‘Bersatu Mulanya Disini’ oleh Muhyiddin, yang juga Menteri Dalam Negeri, di sini hari ini.

Semalam, sebuah akhbar tempatan melaporkan bekas Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (EXCO) Johor, Mazlan Bujang, yang digugurkan minggu lalu, berkemungkinan dilantik mengisi jawatan tersebut.

-- BERNAMA

No comments:

Post a Comment