Saturday, November 3, 2018

528 ORANG BACA BERITA APABILA PEMANDU BAS JADI EXCO

Berita "Apabila pemandu bas jadi Exco" mendapat rating tertinggi bagi bulan Oktober 2018 bagi blog ini dengan 528 hits.

10 rating tertinggi bagi bulan Oktober lalu ialah:-

1. Apabila pemandu bas jadi Exco (9 oktober)
2. Rumah untuk remaja hamil tanpa nikah dilancar di Terengganu (29 oktober)
3. 40 ahli parlimen Umno akan sertai Bersatu bukan cakap cakap kosong (28 oktober)
4. Kes sudah selesai tapi media yang hebohkan (31 oktober)
5. Whatsapp Rifdzul seakan sudah tahu beliau akan pergi (29 oktober)
6. PM sudah suruh Anthony Loke ambil tindakan tapi tak ada kemajuan (21 oktober)
7. Rakyat semua kaum tanpa kuota Bumiputra layak mohon rumah PPR (12 oktober)
8. Lokman Noor Adam sudah tiada modal (1 oktober)
9. Zahid perlu bercuti panjang pegang jawatan Presiden Umno (18 oktober)
10. Pemergian Saleem anak Terengganu yang sukar dicari ganti (14 oktober)

1 comment:

  1. Saya telah kehilangan banyak masa untuk syarikat pinjaman palsu yang cuba mendapatkan pinjaman. tetapi itu tidak berlaku lagi.

    Nah, saya melihat komen pada blog oleh Marianne Low yang memberi keterangan tentang mendapatkan pinjaman dari seorang ibu Susan bowman, yang saya fikir sebagai salah satu syarikat palsu ini. Kemudian saya memutuskan untuk menghubunginya dan mencubanya semula .... Mengejutkan saya selepas prosedur yang diberikan kepada saya oleh ibu Susan. Kemudian dia meyakinkan saya bahawa saya akan dibiayai oleh bank langsung dari Indonesia yang harus saya pegang. Saya menunggu sehingga pinjaman saya diproses dan diluluskan dan kemudian saya mendapat pinjaman saya memohon langsung ke akaun bank saya tanpa bayaran tambahan ... Semoga Allah memberkati ibu Susan untuk kerja yang indah yang dia lakukan ..... Kebanyakan kawan saya yang memerlukan pinjaman juga dikenakan dan mereka mendapat pinjaman juga ....

    Anda boleh menghubungi ibu Susan bowman dengan e-mel ini (Susanbowmanloancompany@gmail.com)
    Juga pada whatsapp 12027538718
    untuk pinjaman anda sendiri dia tidak menipu saya

    Dan jika anda juga boleh menghubungi saya di email ini jika anda takut: aelok36@gmail.com

    ReplyDelete