Tuesday, July 24, 2018

ZURAIDA DICABAR LAWAN ANWAR BAGI JAWATAN PRESIDEN PKR



KUALA LUMPUR: Ketua Wanita PKR Zuraida Kamaruddin berkata beliau masih belum membuat keputusan sama ada bertanding dalam pemilihan parti itu atau tidak.

Menurut menteri perumahan dan kerajaan tempatan itu, hal ini memandangkan tarikh menghantar nama di tunda sehingga 5 Ogos, jadi ia memberi lebih masa untuknya membuat pertimbangan.

"Saya belum lagi memutuskan jawatan apa akan bertanding. Dalam masa terdekat (saya) akan buat keputusan dan buat pengumuman kerana tarikh dah tunda daripada 29 Julai kepada 5 Ogos.

"Ia beri saya lebih masa untuk pertimbangkan (untuk bertanding atau tidak)," katanya pada sidang media di Parlimen hari ini.

Zuraida berkata demikian ketika ditanya jika akan bertanding bagi mana-mana jawatan sempena pemilihan PKR tahun ini.

Selain itu, mengulas soalan partinya itu kini berpecah kepada dua kem, Zuraida tidak menafikannya.

Malah, beliau berkata, ia merupakan satu amalan demokrasi yang sihat kerana wujudnya 'perlawanan' dalam sesebuah parti.

"Kalau lawan mesti ada beberapa kem. Kalau tak, tak ada lawan.

"Kita mengamalkan demokrasi jadi pengamal demokrasi membenarkan orang untuk bertanding. Biarkan mereka bertanding. Selepas itu, mereka boleh menjadi kawan (semula)," ujarnya lagi.

Minggu lalu Zuraida mengeluarkan kenyataan bahawa Wanita PKR menyambut baik hasrat Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk bertanding jawatan presiden namun mengingatkan agar parti bersedia "menjulang prinsip demokrasi" sekiranya jawatan berkenaan dicabar.

Zuraida turut mengingatkan agar PKR perlu menjuarai isu demokrasi yang diperjuangkan selama 20 tahun dan ia perlu bermula daripada kalangan pemimpin parti itu sendiri.

Ulasan saya, saya cabar Zuraida tanding jawatan Presiden PKR lawan Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana beliau yang beriya iya benar mahu PKR amalkan demokrasi.

Azmin yang dikipas oleh Zuraida terpengaruh dengan kipasan itu mahu menentang Anwar seolah olah Zuraida mahu menafikan jasa Anwar  yang memulakan reformasi menjatuhkan Dr Mahathir pada tahun 1998.

Zuraida sudah lupa daratan kerana pangkat dan harta yang beliau kumpul selama ini. Beliau yang merosakkan PKR sehingga PKR berpecah dua dan sehingga beliau lupa sumbangan Anwar. Jika Azmin enggan menentang Anwar, saya cabar Zuraida yang lawan Anwar. Beranikah Zuraida?

3 comments:




  1. Saya selalu berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan peminjam yang meminjamkan uang tanpa membayar terlebih dahulu.

    Jika Anda mencari pinjaman, perusahaan ini adalah semua yang Anda butuhkan. setiap perusahaan yang meminta Anda untuk biaya pendaftaran lari dari mereka.

    saya menggunakan waktu ini untuk memperingatkan semua rekan saya INDONESIANS. yang telah terjadi di sekitar mencari pinjaman, Anda hanya harus berhati-hati. satu-satunya tempat dan perusahaan yang dapat menawarkan pinjaman Anda adalah SUZAN INVESTMENT COMPANY. Saya mendapat pinjaman saya dari mereka. Mereka adalah satu-satunya pemberi pinjaman yang sah di internet. Lainnya semua pembohong, saya menghabiskan hampir Rp35 juta di tangan pemberi pinjaman palsu.

    Pembayaran yang fleksibel,
    Suku bunga rendah,
    Layanan berkualitas,
    Komisi Tinggi jika Anda memperkenalkan pelanggan

    Hubungi perusahaan: (Suzaninvestment@gmail.com)

    Email pribadi saya: (Ammisha1213@gmail.com)

    ReplyDelete
  2. BERITA BAIK

    Adakah anda berfikir untuk mendapatkan bantuan kewangan, adakah anda serius memerlukan pinjaman segera, anda memikirkan memulakan perniagaan anda sendiri, anda berada dalam hutang, ini adalah peluang anda untuk mencapai hasrat anda kerana kami menyediakan pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan, dan pinjaman korporat , Dan segala macam pinjaman pada kadar faedah 2%. Kami adalah Syarikat Pinjaman yang sah, kami menjamin semua pelanggan berharga kami bahawa mereka akan mendapatkan semua pinjaman individu dengan senyuman di wajah mereka.
    Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami sekarang melalui e-mel:
    Susanbowmanloancompany@gmail.com

    dan anda juga boleh pergi ke syarikat Via whatsapp dengan nombor ini
    +120275328718
    anda boleh memanggil atau teks kami pada nombor itu

    ReplyDelete
  3. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete