Wednesday, July 11, 2018

EPIC TERUSKAN CSR KEPADA ANAK ANAK YATIM PERKAYA




MARANG: EPIC Berhad sekali lagi melibatkan diri dalam program CSR untuk membantu golongan yang kurang bernasib baik bersempena dengan bulan Syawal.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan EPIC Berhad, Noor Fadzil Mohamed Nor, komitmen untuk membela nasib anak anak yatim dan miskin adalah satu komitmen yang perlu ditingkatkan dari masa ke masa.

"Kami merasa rendah hati dapat memberi sumbangan kepada anak anak PERKAYA seramai 456 orang anak anak yatim yang menetap di asrama PERKAYA bagi tahun 2018," katanya ketika berucap di majlis penyampaian zakat EPIC Berhad kepada PERKAYA di Asrama Perkaya di sini pagi tadi.

Majlis tersebut turut dihadiri Presiden PERKAYA, Prof Datuk Dr Tengku Mahmud Mansor dan semua pegawai PERKAYA serta semua pegawai EPIC Berhad.

Katanya, sumbangan yang diberikan dalam bentuk keperluan harian seperti gula, teh, tepung, bantal, selimut dan tuala.

"Sumbangan juga diberikan menerusi pemberian wang zakat sebanyak RM45,600 kepada anak-anak PERKAYA dengan jumlah sumbangan sebanyak RM65,000," katanya lagi.

Noor Fadzil berharap sumbangan dan bantuan EPIC Berhad kepada anak-anak ini akan menjadi motivasi dan dorongan kepada mereka untuk terus berusaha mencapai kecemerlangan seperti mana diharapkan setiap ibu bapa dan guru.

Sebelum itu beliau ditemani Prof Dr Tengku Mahmud melawat setiap bangunan dalam kawasan Asrama PERKAYA tersebut yang mana mereka telah berjalam kaki sejauh 1.7 kilometer.


No comments:

Post a Comment