Wednesday, June 20, 2018

10 SEBAB KENAPA PERLU UNDI NORZAMZIAH BAGI KETUA WANITA KEMAMAN

KEMAMAN: Para perwakilan Wanita Umno Bahagian Kemaman yang bersidang pada hari Sabtu ini diseru mengundi calon Kemaman Berubah, Norzamziah Afzainizam, 45 tahun.

Ada 10 sebab kenapa beliau perlu diundi iaitu:-

1. Beliau mewakili kumpulan Kemaman Berubah. Jika calon dari kumpulan lain dipilih ini bermakna perubahan tidak akan berlaku dalam Umno Bahagian Kemaman.

2. Beliau seorang yang berani berjuang walaupun beliau adalah pensyarah di sebuah insitusi pengajian tinggi (IPT) milik kerajaan negeri. Beliau seorang pensyarah yang mahu mendidik bangsa.

3. Norzamziah masih muda berumur 45 tahun. Orang muda lebih sesuai menerajui wanita bahagian kerana lebih bertenaga.

4. Norzamziah seorang yang peramah, tidak sombong dan mudah mesra dengan perwakilan wanita.

5. Norzamziah seorang pensyarah akaun yang ada pendidikan di luar negara dan dalam negara. Kalau BN mahu tonjolkan calon wanita, tak malu BN mencalonkan wanita seperti Norzamziah berbanding dengan dua calon wanita BN dalam PRU baru-baru ini.

6. Beliau adalah anak kelahiran Geliga, Kemaman. Jadi beliau sudah biasa dengan persekitaran masyarakat Kemaman.

7. Beliau mahu menjalankan pelbagai program untuk Wanita Kemaman supaya Wanita Umno Kemaman sama tinggi dengan wanita Umno di seluruh negara.

8. Beliau pernah menjadi ahli jawatankuasa puteri Umno Kemaman. Maka pengalaman dalam puteri dapat menyuntik beliau menjadi ketua wanita yang cemerlang.

9. Sudah sampai masanya wanita Umno memilih ketua yang ada pendidikan tinggi kerana apabila berhimpun di Kuala Lumpur wanita Umno Kemaman dipandang tinggi.

10. Pelbagai pembaharuan akan dilaksanakan oleh Norzamziah jika beliau menang. Oleh itu undilah calon Kemaman Berubah, NORZAMZIAH BINTI AFZAINIZAM


No comments:

Post a Comment