Saturday, March 3, 2018

PM RAIKAN 111 PASANGAN PENGANTIN PROGRAM PERKAHWINAN PERDANA TTB

KUALA NERUS, 3 Mac (Bernama) -- Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak meraikan 111 pasangan pengantin yang terlibat dalam Program Perkahwinan Perdana TTB dalam majlis resepsi yang diadakan di Stadium Tertutup Gong Badak di sini hari ini.

Majlis resepsi itu diadakan bersempena majlis penutupan Ekspo Terengganu 2018 yang berlangsung di perkarangan Kompleks Sukan Gong Badak, di sini sejak 25 Feb lalu dan berakhir pukul 6 petang esok.

Ketibaan Perdana Menteri pada 12.30 tengah hari disambut Menteri Besar Terengganu Datuk Seri Ahmad Razif Abd Rahman bersama isterinya Toh Puan Seri Halina Zakaria.

Najib turut mengambil peluang menepung tawar pasangan pengantin yang juga atlet angkat berat Terengganu, Azmer Abdul Rahman, 26, dan pasangannya Norasyikin Nabila Rahimi, 18, juga atlet angkat berat negeri ini.

Azmer, merupakan pemenang pingat perak acara angkat berat 130 kilogram (kg) Sukan Malaysia (Sukma) 2012 di Pahang, manakala isterinya mewakili Terengganu pada Sukma 2018 yang akan berlangsung di sini.

No comments:

Post a Comment