Tuesday, October 9, 2018

APABILA PEMANDU LORI JADI EXCO

MELAKA, 9 Okt (Bernama) – Pengerusi Jawatankuasa Pertanian, Pembangunan Usahawan dan Industri Asas Tani Melaka Norhizam Hassan Baktee berkata video yang ditularkan tentang dirinya tidak menjelaskan isu sebenar jalan pintas Kampung Pulau Nibong-Taman Akasia yang ditutup demi keselamatan rakyat.

Beliau berkata video yang tular di laman sosial itu hanyalah sebahagian kecil daripada perbincangan dan penjelasan yang dilakukannya dengan penduduk di kawasan tersebut berhubung isu itu, namun bahagian terutama fakta sebenar tentang penutupan jalan itu tidak disebarkan.

“Yang disebarkan hanyalah sisi buruk saya, sisi saya mendengar atau memuji, menyokong atau membantu penduduk kampung tidak pula disebarkan, tidak mengapa.

“Saya terima dan akur kerana saya sedia maklum, itulah sifat sebenar manusia yang lebih terarah menggali keburukan berbanding mengangkat kebaikan,” katanya menerusi kenyataan di sini hari ini.

Video berdurasi dua minit, 26 saat yang tular di laman sosial mengudang kritikan negatif terhadap Norhizam sehingga beliau dilabelkan sebagai ‘YB Kurang Ajar’ oleh netizen..

No comments:

Post a Comment